fredag 1. juli 2011

DT Anonyme Scrappere

Da har jeg vært så heldig å bli med i Designer teamet til Anonyme Scrappere. Det er en gjeng med utrolig dyktige damer, så dette gleder jeg meg til.


I dag fyller Anonyme Scrappere 1 år, og dette blir feiret med en BLOGGHOPP. Gå inn til AS bloggen og les om hvordan du kan delta!!


Her er mitt bidrag til "den store dagen"
Jeg har lagd et bryllupskort og et bordkort! Alle mønster ark er fra Pion, og kommer fra Tone i Kjøpsvik bokhandel.






 - altså kun 1 vinner på denne bloghoppen:



For å være godkjent deltaker i denne bloghoppen må du ha gjort følgende:
Les HER


- om du alt er godt i gang, skal du nå ha kommet fra:
GRO
og etter du har vært hos meg skal du til:
HEGE

32 kommentarer:

Lenas kort sa...

Ett aldeles nyyyyyelig bryllups kort og ett herlig bordkort :-) Gratulerer med ny DT jobb :-) Ha en flott helg :-)

Annette sa...

Fantastisk nydelig!!!

Lurer på det bordkortet, er det en dies isåfall hvilken??

skal lage bordkort til eget bryllup ;)

Annette :)

Synnøve sa...

Nyyydelig!!!
Og velkommen inn til oss!
Hurra for AS;)
Klem

Norunn sa...

Gratulerer med DT jobb, og et nyydelig "bursdags" bidrag til AS 1 år :)

Hilde sa...

Nydelig, falt spesielt for bordkortet!! God helg!

Hopper videre...

Julie sa...

Hei hei..og GRATTIS MED dt jobb!!!..og ikke minst jubileum!!

Nydelige kort du lager altså.. :o)
Legger meg til som følger også jeg ..:O)

Må hoppe videre..

Julie

Anna Karlsson Widmark sa...

Åh, vilket fint bröllopskort! Och dina andra alster är så inspirerande! Hit kommer jag tillbaka fler gånger!

Nu hoppar jag vidare!

Anna / Zildara

Torill sa...

Dette var virkelig flott!!
Rett og slett lekkert!

Grattis med DT!!
hopp hopp

Bodil sa...

Nydelig bryllupskort :)
Nå hopper jeg videre.

Fru Sju sa...

Kjempefint kort du har lagd :)

Også var det skikkelig kult med det glasset som bordkort :)

Da hopper jeg videre igjen jeg :)

Hilsen Christine.

MonaV sa...

Nydelig bryllupskort og bordkort.
Takk for inspirasjon:)

Da hopper jeg videre.

Eva Marie sa...

Nydelig bryllupskort!!
Lykke til som DT!
*hopper videre*

Ane sa...

grattis med dt plass! Og lekkert kort og bord kort! Ha en fin kveld:)
Klem!

Dorte sa...

Tillykke med DT jobben, vel fortjent. Nydelige kreationer du viser os i dag.
klem fra Dorte

Gry-E. sa...

Helsing frå ei Gry til ei anna: Gratulerer som DT - kjempefint bidrag.

Jorunn sa...

Så nydelig bryllupskort! Lekkert med fjærene :)
Jeg hopper videre.. gøy å se alt det fine dere lager :)

Plundis sa...

Lekkert sett du har laget til en stor dag...og gratulerer med DT plass...noe jeg skjønner godt ;)

Nå skal jeg hoppe videre og finne flere lekre saker...

Sommerklem

Linda sa...

Gratulerer med dagen!

Likte veldig godt de swirlene på kortet ditt :)

Berit sa...

Gratulerer som DT!
Virkelig lekkert kort og bordkort!

Hopper videre:)

Kari sa...

Gratulerer så masse som DT hos AS! Gleder meg til å se hva mer du lager utover!

Dette kortet og bordkortet var nydelig i alle fall!

Klem Kari

Gunn`s Kort sa...

Gratulerer med dagen og som DT!
Kjempenydelig bryllupskort med mange herlige detaljer! Klem

Hege sa...

Hurra for dere, og gratulerer med DT plassen:) Nyydelig bryllupskort og navnelapp du har laget. Klem Hege.

Kreativelena sa...

Gratulerer som DT, og et flott DT bidrag.. Likte spesielt godt at du faktisk hadde lagt en Pion på bordet når du tok bildet..i og med at du har brukt pion ark.. Sans for detaljer er bra :-)

alfsvaag sa...

Nydeligt bryllups kort, å grtaulerer som DT. Hopper videre

Vivian's hobby side sa...

Lekkert bryllupskort og bordkort!! Hopper vidre til neste!

Lisa sa...

Flott bryllupskort og bordkort.. Elsker fargene :-)
Gratulerer som DT - Lykke til!
Klem; Lisa

ThereseM sa...

For et nydelig kort du har laget :) Og et genialt bordkort. Gratulerer som ny DT.
Klem.

Alhana sa...

Gratulere med DT plass hos AS.
For et vakkert bryllupskort i vintagestil.
Da skal jeg fortsette på denne herlige hoppingen :-)

Heidi sa...

Det var et nydelig bidrag! Lekkert med bryllupskort i bruntoner :-) Og bordkortet var superfint det også. Nå hopper jeg videre :-)

Jeanett sa...

Gratulerer så mye med DT- plass:) Supernydelig sett du har laget her. Måten du danderer blomstene på er som alltid helt fantastisk.
Ønsker deg en god sommer;)
Klem, Jeanett

Kjerstin sa...

Kjempenydelig kort!! Elsker detaljene dine!

Fortsatt god sommer!
Klem! :)

Therese sa...

Utrolig flott kort!!!! Fortsatt god sommer!!!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails