onsdag 31. mars 2010

Påske egg!!

Da er siste innspurt av pakking gjort!! Da er det opp på fjelllet i snøvær!!!Kunne vel helst tenkt meg å være hjemme......Har lagd et påskeegg til datteren min, sønnen min ville ivertfall ikke ha sånn.. Vel får prøve å lage et svart til han, neste år!! God påske vil jeg ønske dere alle!!
border="0" alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5454795476467784610" />



Jeg har malt tre lag med gesso, litt crakelering, og masssse blomster!!
Deltar i disse utfordringene;
Cupcake craft
Challange up youre life
Frosted design

22 kommentarer:

Wenche sa...

Ahhh dette var sååå lekkert!! Nydelige blomster og det ble kjempefint med krakkeleringen og alle halvperlene som er "strødd på".

God tur...

Påskeklem fra Wenche :0)

Yvonne sa...

Nydelig egg Gry-Beate! Kan du skjønne gutter som ikke vil ha sånne? Makan...
Ha en super påske på fjellet! Sjøl tror jeg det meste av påsken skal tilbringes på hobbyrommet!
Klem

Karin sa...

Lekkert påskeegg og nydelig pyntet (",) Her i Nord har vi utrolig godt vær (mener ikke å være slem når jeg sier det), men problemet mitt er å få tid til Scrapping.
God Tur!
Påskehilsen fra Karin

Therese sa...

Nydelig egg. Utrolig stilig med den krakkeleringen. Vakkert pyntet. God tur til fjells..... ;)

Lenas kort sa...

Riktig lekkert ble det :-) Ha en flott tur til fjells :-)

Barb Craft sa...

This egg is stunning!! Love the colors you picked for the flowers... and the pearls give it such an elegant touch! Thanks for sharing it with us at Frosted Designs!
Barb :)

Guro sa...

WOW så vakkert Gry Beate :-D
Du er fantastisk flink!
Kos deg masse på påskeferie.
Klem Guro

Anette sa...

Lekkert påskeegg!!! Utrolig flott!!

Ta en titt i bloggen min, det er noe til deg der ;)

Gro sa...

Utrolig nydelig påskeegg. Du er iallefall heldig som har en å lage til. Jeg tør ikke å komme med sånne til mine gutter, da hadde de trodd jeg var gal!!!
Får heller lage et til meg selv til neste år.
God tur på ferie. Her jeg er er det ingen fornøyelse...har mest lyst til å reise hjem.

Klem :o)

Anonym sa...

Wooow, vakkert!!♥
Ha en fin tur:) God påske!
♥klem♥

Pia sa...

wow wow total lækkert æg, så smukt dekoreret.
knus Pia

Murielle sa...

Wow....Gry-beate, your creation is absolutely stunning!!!!
I love all details so perfectly.
Hugs, mumur

Nina sa...

Woooaw, så utrolig nydelig påske egg *sukk* Stilig effekt med krakeleringen og nydelige blomster!

Pinklady 68 sa...

Vakkert dekorert påskeegg!
Ble helt nyyydelig i hvitt med halvperler og massssse lekre blomster! Lekkert!!!

Ha en fin påskeferie på fjellet:-)
Klem Laila.

Jorunn sa...

Det her blei bare helt nydelig, Gry-Beate! Tenker Oda-Elise blir fornøyd med dette, ja.

Kos deg på hytta, jeg har sendt mine avgårde så jeg kan skrive prosjekt i fred og ro...

Klem Jorunn

Angella sa...

Så vakkert... fantastisk flott dekorert:)
God påske til deg og dine.

klem fra Angella

Stempelhexe sa...

Woooooooooooooow, your creation is absolutely stunning!!!!
I love all details so perfectly.

Greetings
Ulla

Anette sa...

Ta en titt i bloggen min! Det er noe til deg der ;)

Linda Brun sa...

Kjempelekkert påskeegg, tror nok ikke sønnen min heller ville hatt et slikt et med så flotte blomster, perler og bling :-)))

Unknown sa...

Så sött påskägg!! Underbart =D

Kram
malin

Maya sa...

Nyyydelig påske-egg!
Så lekkert med blomstene og perlene!!
Svart egg hørtes råååkult ut!!
Klemmer fra Maya :)

Nina sa...

Lekkert dekorert påskeegg. Nydelig hvordan du har satt sammen blomstene, og nydelig med alle perlene. Håper du har en fin påske:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails