mandag 27. september 2010

Julekort!!

Jeg har blitt inspirert, eller nærmere sagt startet å få litt panikk, for jula!! Så endelig er det første julekortet i havn. Det er vel ikke helt tradisjonellt julekort, men må ha en myk overgang...Alle ark er rester fra i fjor, sammen med ny innkjøpt Tilda. Hun er malt med distress ink.Tekst er fra Kreativ hobby.

Deltar i disse utfordringene:
Magnolia stamp lover -Lace
Totally Tilda -Glitter & sparkle
Magnolia down under -Flowers and lace
Just Magnolia -Sketch
Scetchy color -Gul, orange, grønn og brun
WOC -Ribbons and bows
Stamptacular sunday -Seasons change

39 kommentarer:

Louise sa...

Väldigt vackert :)
Otroligt fint målad är hon lilla Tilda. Kram!

Pink lady sa...

Et nydelig julekort, Gry-Beate!!
Du har så lekre farger og mønster ark sammen. Alltid nydelig med perlene dine også:-) Super søt Tilda og flott med krumkake tag!
Da sees vi på Ski-treffet:-) Et av scrappe høydepunktene hvert år! Gleder meg:-)

Ha en fin mandags kveld!
Klem Laila.

Christina C. sa...

OMG....this is a work of art! Love, love all the glitter and your Tilda is colored to perfection!
Stunning details!

Shake sa...

Oh, dear!
This creation is stunning!
The stamp and your coloration is pretty!!!!

Hugz, Albert

Kim Piggott sa...

Oh wow this is so very beautiful!
hugs
kim x

Riet sa...

What a wonderful card Gry-Beate,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

Merethe sa...

Et nydelig julekort, lekkert. Flott pyntet.

Cordine sa...

It's gorgeous!
Hugs
Cordine

Mim... sa...

Underbart julkort!! det måste inte vara tomtar på alla.
Ha det bra.

Lambi sa...

For ei skjønn lita baker-Tilda! Likte dette julekortet veldig godt jeg! :) Jeg prøver å lage litt julekort innimellom ting som ikke omhandler jul fortiden...er ikke i julemodus akkurat,så det er litt vanskelig, men lurt å begynne har jeg også innsett!:) Likte godt arkene og pynten du har brukt her og din Tilda er nydelig malt! Klem

Lenas kort sa...

Ååååå,så stilig julekort :-) Nydelig pynting og en vakker Tilda :-) Herlig med den kromkake oppskriften :-) Ha en flott og kreativ uke :-)

bojose sa...

Kjempefint :)

Nina sa...

Nydelig julekort med en herlig bakerjente. Det var virkelig en flott start på julekortproduksjonen.

Kylie sa...

Ohhh - th is is so pretty Hun! I love the gorgeous colours and that lace is stunning.
Thanks for playing at MDUC this week,
Hugs
Kylie

Mina sa...

stunning card, I love the touch of sparkle...thanks for joining in with the Just Magnolia challenge
Mina xxx

Sprytebyrd sa...

Beautiful card! Love the glitter on the oh-so-cute image!
Thanks so much for playing along this week at Stamptacular Sunday ♥ Good luck on our Season's Change challenge!
Dee (Spryte)
Sprytebyrds Spot

Sylvi@ sa...

Sååå stilig:-)
Artig med en liten oppskrift på tagen!!

Debbie Pamment sa...

Just stunning - love the touches of glitter and the recipe tag.
Thanx for joining us at MDUC this week.
xXx

Pia sa...

woooow så rålækkert kort med fine detaljer og sødt motiv
knus Pia

Karen sa...

Awww WOW Gry-Beate this is so amazing!! I love the sparkles on Oops Tilda, they really do look so cool!! I love your papers and Lace and Flowers too!! Thanks so much for sharing your wonderful card with us this week at MDUC
Hugs
Karen
xxxx

Lori sa...

She's truly adorable, love all your glitter and that beauty of a floral arrangement, thanks so much for joining us at Totally Tilda!

Annette sa...

Oh my glittery goodness! Stunning card with the bling & colours - beautiful! Thanks for joining us at SSC this week.

elsi67 sa...

Så nydelig!! Takk for at du er med på Wild Orchid Crafts utfordring ♥

Knerten sa...

Å, dette var nydelig, Gry-Beate, syns det passer fint som julekort, jeg :-) Nydelige farger, og herlig Tilda !

Anne sa...

Oioioi, så utrolig herlig og søtt!
Elsker motivet. :D

Klem.

Cindy2 sa...

There's something so Norman Rockwell about this image - this is such a cute card - thanks for joining us at the MSL challenge. C2

Scrappegal sørlending sa...

Nyyydelig høstlig julekort!!!! :D

Meretekj sa...

Kjempeflott julekort.
Artig stempel med krumkakeoppskrift:)
Klem

Guro sa...

Wow så vakkert Gry Beate :-) Brunt er skikkelig flott og du lager så masse flott i brunt.
Kos deg masse på Ski treffet, der skulle jeg gjerne vært!
Klem Guro

Kort-amatør:) sa...

Nydelig Julekort:))))

Go klem

Lena Katrine sa...

Nydelig kort, Gry-Beate!!!

Jeg har sendt deg et par e-poster - har du fått dem?

Lena Katrine sa...

Kjempeflott kreasjon med fine papirer og mange flotte detaljer! Takk for at du deltar hos SC denne uken - lykke til!
Klem, Lena K

Wenche sa...

Ååå noe så nydelig, Gry-Beate!!! Vakker design og nydelig pyntet!! Kortet glitrer så vakkert!!
Ønsker deg en super helg!!

Go'klem fra Wenceh :0)

Lynne sa...

This is gorgeous!! loving her glittery hat and apron - so cute :o) thanks for joining us at Totally Tilda xx Lynne xx

HegeT sa...

Hei.
Så koselig at du fant veien til bloggen min da, og takk for koselig hilsen.
Og gosh, så mye lekre kort du har laget...!!...
er jo svak for både blomster og pynt, og ikke minst for Magnoliastempler, så dettte var helt i min gate...
Jeg skal også på Ski-treffet, så jeg skal jammen holde utkikke etter deg....

frredagsklem
HegeT

PS er det greit om jeg legger deg til bloggrollen min?....

Sissel sa...

Kjempefint julekort, fine farger og nydelig Bake-Tilda. du er så flink med perlepynten også.

Klem Sissel

Sol sa...

Gratulerer med Top 3 i Totally Tilda.. Glitter and Sparcle.. Fant bloggen din der jeg.. :) For noen lekre kort du har laget. Tenker jeg legger meg til som følger jeg... Blir nok å snike litt inspirasjon hos deg ja.. :)

Susie Sugar sa...

Fantastic Thank you so much for sharing it with us at the Totally Tilda challenge blog
Hugs Susie xx

Anonym sa...

hvorfor ikke:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails