fredag 10. september 2010

DT bidrag til Sukkersøtt

Da er det tid for utfordring 92, inne hos Sukkersøtt. Denne gangen skal du la deg inspirere av et bilde.
Jeg valgte å lage et skikkelig høstkort, i varme gul/orange farger. Denne Tildaen er jo så herlig, og jeg har fått lånt den av Jorunn.Vi teller også ned dagene til Ski-treffet!!! Det blir kjempe stas og dra dit. Håper jeg treffer flere av dere der, om jeg kjenner dere igjend da!! Jorunn og jeg har planlagt en tur på Bikuben før vi kjører til Ski, så derfor bruker jeg kun rester for tiden.
Blomster er fra WOC, og motivet er malt med Distress ink.Prøvd å lage noen "epler" med perler..De syns jo ikke så godt, men de er nå der!!

Deltar i disse utfordringene:
Wild Orchid - Pearls and pins
MMSC70 - Skisse
Scrappekammeret - Alt går
Paperplay - Autumn
Mangolia Down Under - Feathers, fur or fins
Mangolia Stamp Lovers - Autumn

35 kommentarer:

Lene Aase sa...

Eg elsker høsten og eg elsker kortet ditt:)
Varme lekre farger, herlige Tilda og digger de små eplene!!!
Klemmer:)

Inger Marie sa...

Lekkert høstkort Gry-Beate:)
Fargene er lekre,skjønt motiv og lekre detaljer:))
De små eplene var jo utrolig søte, så kreativ du er :)
Ha en fin helg!
God klem

Nancy sa...

Nydelig høstkort, Gry-Beate:O) Lekre farger, flott dekorert, og eplene er kjempe søte. Nydelig fargelegging av søte Tilda.
Ha ei herlig helg.
Klem, Nancy;O)

Kort og Søm sa...

Kjempe fint kort, i nydelige høstfarger!
God helg,
klem :O)

Lenas kort sa...

Fy søren så lekkert :-) Du er bare helt rå på kortlaging :-) Digger det :-) Ha en flott og kreativ helg :-)

Pink lady sa...

Et nyyydelig kort!!
Lekre farger og flott pyntet!
Jeg skal også på Ski-treffet! Gleder meg masse:-)...sees sikkert. Kos dere på bikuben også når den tid kommer:-)

Ha en fin og kreativ helg!
Klem Laila.

Christina C. sa...

OMG, this is so beautiful....shows a lot of creativity! A magnificent creation!!!!

Tracy sa...

Gorgeous creation, thanks for joining Sir Stampalot’s challenge, good luck.
Happy crafting
Tracy x

Randi Th. sa...

Nydelig høstkort du har laget i herlige farger!
Her er det ikke mye som minner om høst for tiden.... Sommeren er kommet tilbake med over 20 grader om dagene....

Ha en herlig helg!

-klem-

Chantelle sa...

Beautiful work - love the earthy tones of colours you've used and Tilda looks wonderful - thanks for playing along at MDUC.

bojose sa...

Nydelig kort, så fint motiv og flott pyntet.

Ha en fin helg, klem :)

Sylvi@ sa...

Sååå lekkert det var . Nydelige farger og delikat pyntet:-)

Lambi sa...

Du a meg for et fantastisk nydelig høst kort! Dette var bare suuuuuuper vakkert! Elsker denne Tilda som du har brukt her også så mye flotte blomster og ark da!!! Helt knall! Skal du til Ski så sees vi! Dit skal jeg også, juhu - gleder meg! :) God helg! Klem

Connie M. sa...

This is just sooo sweet! Love this adorable image, the wonderful flowers and mix of DPs!! Thanks so much for playing this week in the Midnight Madness Sketch Challenge!! Hugs!!

Connie M.
MMDT-GD

mettepip sa...

Flott høstkort i lekre farger Gry-Beate! Eplene dine var kjempesøte!
Så morsomt at du skal på Ski-treffet da. Da sees vi nok sikkert!
Ha en god helg!
klem fra
Mette

brenda sa...

Hi there

What a fabulous card and really love the colours.

Unfortunately it is not eligible for Stampalot Challenge as our rules (on sidebar) allow a max six combined challenges.

I do you you will join us with another piece of your lovely work.

B x

Gunn (MsPlum) sa...

Veldig lekkert høstkort Gry-Beate! Jeg syns eplene ser veldig bra ut ;o) Superlekker pynt og stilig med allt glitteret. Så mye å se på og nyte!

Takk for at du deltar på utfordingen til Midnight Madness!

Mvh
Gunn
MMSCDT

God tur til Ski-treffet og kos deg på Bikuben! Der kunne jeg også godt ha tenkt meg å vært ;o)

Connie sa...

Wow så lekkert høstkort du har laget.
Bare så nydelig.

Ha en fin helg. "klem"

Deirdre sa...

Just beautiful - love all the details.

Thanks so much for playing along with Paperplay this week. ♥

Riet sa...

So beautiful card Gry-Beate,I love the image and the colours.
So gorgeous papers and details.

Hugs Riet.xx

Yvonne sa...

Smellvakkert!!! Nydelige farger du har valgt her, og Tilda er helt utrolig flott malt! Du er så FLINK!! Irriterer meg at jeg ikke skal på Ski-treffet, men neste gang SKAL jeg være med! Må bare være litt kjapp ute og melde meg på.
Ha en herlig helg!
Klem

Lovely Linda sa...

Hello Gry Beate - this is adorable! I love Tilda and the vintage look you have given her! Your images are perfect for DP and the flowers look great! Love it! it is great to have you play along for this weeks Midnight Madness Sketch Challenge and would love to see you again! {{{hugs}}}
Linda MMSC Design Team

Kort-amatør:) sa...

Hærligt høst-kort! Nydelig pynta og masse flotte detaljer -flotte farger!
Ha ei fin helg videre!
Go klem

Gry-Heidi sa...

Nydelig høstkort! Kjempeflotte farger og nydelig pyntet! Stilig med de små eplene!

Klem :o)

PS. Vi ses på Ski-treffet :o)

Wenche sa...

Utrolig lekkert, Gry-Beate!!! Nydelige farger og alle de lekre blomstene...sukk!! Tilda er nydelig fargelagt i herlige farger. Lekkert oppsett. Stor fan av kortene dine!!

Go'klem fra Wenche :0)

Julie sa...

Beautiful card. What a wonderful interpretation of the MMSC sketch.

Sissel sa...

Nydelig Tilda i høstskrud, du er så flink til å pynte og fargelegge. Eplene dine var veldig søte.

Klem Sissel

Cindy2 sa...

Beautifully done, wonderful paper, wonderful coloring. Thanks for entering this little cutie in the MSL challenge and please enter often. C2

Valerie sa...

Cute card!

Cordine sa...

beautiful card!
Hugs
Cordine

Mim... sa...

Wow vilket uuderbrat höstkort, jag gillar hösten färger.
HA det bra.

Denise @ kc242 sa...

Wow What an gorgeous card. Love the colors that you chose. That image is sooooo cute. What a wonderful take on the sketch challenge. Thanks so much for joining us this week at Midnight Madness!
Denise
MMDT
I also have blog candy if you are interested!

Holly sa...

Beautiful card! I love Tilda and the vintage look you gave her. Great embellishments too. Thanks for playing with us this week at Midnight Madness.

Holly
MMSC-GD

Guro sa...

Nydelig Gry-Beate!!! Herlige detaljer og kjempeflott oppsett. Du er kjempeflink å fargelegge, og fargekomboen her er bare super skjønn.
Tusen takk for at du er med oss på Scrappekammeret!
Klem Guro

Kianel sa...

Gorgeous creation,
love from France, Kianel.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails